zaterdag 31 oktober 2015

Plant van de maand - oktober

Ben ik toch wel bijna te laat met de plant van de maand zeker!

Dat komt omdat ik eigenlijk geen idee had welke plant te nomineren. Terwijl andere tuinbloggers met allerlei herfstbloeiers uitpakken stond ik toch wel wat beteuterd rond te kijken in mijn tuin. Niet dat er geen herfstbloeiers zijn, maar zoals je weet wil ik liever een inheemse soort onder de aandacht brengen, liever dan één of andere cultivar of exotische soort. Dat laat ik aan anderen over.

Maar nu moet ik tot mijn schande toegeven dat ik geen in oktober bloeiende inheemse soort heb staan. Tsss - daar moet ik tegen volgend jaar iets aan doen!

Dus gooi ik het over een andere boeg en nomineer ik een vrucht. En dan ook niet echt een inheems geval, maar gewoon één waar ik in deze periode dol op ben.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iedereen is welkom om hier een berichtje achter te laten - maar liefst niet anoniem. Beledigende reacties en publiciteit worden verwijderd.