dinsdag 25 februari 2020

Wtf?

Wat is dit nu? Tijdens rondje door de drassige tuin, halverwege februari, vielen de klassieke voorjaarsbloeiers op.


Sneeuwklokje is redelijk normaal te noemen in februari, en Krokus wellicht ook nog.



Maar nu – tien dagen later - vind ik het toch wel wat vroeg voor Wilde narcis, Gele kornoelje, Speenkruid en Bosanemoon.

 

En ik kreeg toch een vreemd gevoel om de Paasbloemen, Kerspruim, Zomerklokje, Japanse kwee en
wtf?! Rozemarijn en Slanke sleutelbloem al in bloei te zien.



En februari is nog niet eens voorbij …
moeten we ons nu verwachten aan een lente met zomerbloeiers?

5 opmerkingen:

  1. Vooral voor de wilde dieren moet het verwarrend zijn, denk ik. Is in ieder geval raar gegeven dat boeiend is om te volgen. Ik zag op februarifoto's van andere jaren dar er sneeuw lag....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een bizar voorjaar.
    Gemengde gevoelens hebben we erover, kunnen planten, insecten, vogels enz. zich wel hieraan aanpassen?
    Hoe zal dit verder gaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel bizar inderdaad. Laten we hopen dat het nu niet meer al te hard vriest

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wtf, Moh en Allé! Ik denk het ook constant als ik door de tuin loop...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn man en ik zijn nu ongeveer 7 jaar getrouwd. We waren gelukkig getrouwd met twee kinderen, de afgelopen maand begon ik wat vreemd gedrag van hem op te merken en een paar weken later kwam ik erachter dat mijn man iemand ziet. Hij begon laat thuis te komen van zijn werk, hij geeft nauwelijks meer om mij of de kinderen, soms gaat hij uit en komt hij zelfs 2-3 dagen niet thuis. Ik deed alles wat ik kon om dit probleem te verhelpen, maar alles was tevergeefs. Ik werd erg bezorgd en had hulp nodig. Toen ik op een dag door het internet bladerde, kwam ik een website tegen die suggereerde dat Dr. Igbinovia kon helpen huwelijksproblemen op te lossen, gebroken relaties te herstellen en dus ik vond dat ik hem eens moest proberen, dus nam ik contact met hem op en hij betoverde me slechts twee dagen kwam mijn man naar me toe en verontschuldigde zich voor de fouten die hij deed en beloofde het nooit meer te doen sindsdien alles keerde terug naar normaal. Ik en mijn familie wonen weer gelukkig samen .. Allemaal dankzij Dr. Igbinovia. Als je een spreukzoeker nodig hebt die een spreuk kan uitspreken die echt werkt, raad ik je aan contact met hem op te nemen. Hij zal je niet teleurstellen. Dit is zijn e-mail: doctorigbinovia93@gmail.com of WhatsApp / viber +2348144480786 neemt dingen als vanzelfsprekend aan en het zal van je worden afgenomen

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen is welkom om hier een berichtje achter te laten - maar liefst niet anoniem. Beledigende reacties en publiciteit worden verwijderd.