zaterdag 8 april 2017

In de kring

Ik woon in een heksenstreek. En mijn dorp is een heksen dorp.




Dat zie je aan het beeld aan de ingang van het dorp, dat zie je ook aan het frietkot en dat zie je zelfs aan sommige gevels ...




Het “bebouwde kom” bord dat je ziet bij het binnenrijden van het dorp was zelfs een tijdlang getooid met een overvliegende heks. Waar hebben ze dat, vraag ik je - als toeristische attractie kan dat tellen!


Er is zelfs een folkloregroep met een heksen naam (Makrallen) en het mag niet verbazen als je al eens een heksevel tegen het lijf loopt, ook al is het nog geen volle maan.




Dus je geraakt er wel aan gewoon - aan al dat heksengedoe.
Maar allemaal goed en wel – maar is dit nu echt nodig in mijn gazon?



6 opmerkingen:

  1. Ze gebruiken jouw tuin de laatste tijd overduidelijk als landingsplaats. Om dat frietje te eten natuurlijk. Ik zou 'nachts maar eens opletten, wat ze verder uitspoken...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ughh nee - ik wil de rest van mijn leven niet als pad doorbrengen ;-)

      Verwijderen
  2. Jouw tuin wordt zo ook een toeristische attractie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei Oei, daar wordt elke nacht gefeest precies, spooky

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen is welkom om hier een berichtje achter te laten - maar liefst niet anoniem. Beledigende reacties en publiciteit worden verwijderd.