donderdag 7 april 2016

flink gewerkt en niks te zien


Als ik het niet zeker was dan zou ik denken dat hier niks onder die tunnel zit.


Maar ik ben er zeker van dat deze fors voorgekiemde poters hier flink aan 't groeien zijn.


En ook hier is nog niks te zien.


Nochtans zeker dat al deze zakjes hier uitgezaaid zijn.


En hier zou je al fijne sprietjes groen verwachten tussen dat bodembedekkende en onkruidvermijdende blad. Wel driehonderd ajuintjes en veertig lookjes zijn hier gepoot.


Maar nog niks te zien ...
Misschien ben ik te ongeduldig?


5 opmerkingen:

  1. Ha, ik heb exact hetzelfde gevoel hier (met exact dezelfde soorten erwtjes ;) )
    Gelukkig is mijn geduld in de serre al wel beloond. Flink gewerkt daar! Ik leg wel een kippengaas over de ajuinen, de duiven en kauwen zouden anders nogal 't zotteke houden met mij...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe zou dat nu toch komen ... nèt dezelfde erwtjes ;-)
      Gelukkig hier geen kauwende duiven, dus kippengaas niet nodig.

      Verwijderen
  2. Het komt, het komt, het zal vast komen.
    Het is zulk groeizaam weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Indien je de pootaardappelen zou opgraven en er frietjes van zou snijden, dan zou je te ongeduldig zijn. Alle rest is normaal

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen is welkom om hier een berichtje achter te laten - maar liefst niet anoniem. Beledigende reacties en publiciteit worden verwijderd.